Sensitief en trots!
Hoi allemaal! Mijn gevoeligheid is het grootste deel van mijn karakter. Doordat ik nu door een moeilijke periode ga, steekt dat soms een beetje weg. Het fijne gedeelte dan. Aan gevoelig zijn zitten er ook een heleboel lastige en moeilijke kantjes. Toch zou ik het niet anders willen. Dit is wie ik ben, en dat…